פלזמה חיבור פלזמה לממיר של יס

  • פותח הנושא פותח הנושא arixon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arixon

חבר אתר
הודעות
25
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

בשעה טובה רכשתי פלזמה 50" של פנסוניק.
ראשית, אציין שאין ברשותי ממיר HD אלא ממיר של יס עם חיבורי סקארט וקומפוזיט בלבד.
כמו כן, לטליוזיה אין חיבורי סקארט ולא - S-Video.
רציתי להבין, נראה לי שאין לי ברירה אלא לחבר את הטלויזיה לממיר דרך כבל סקארט לקומפוזיט. האם זו הדרך הטובה\מומלצת ביותר במסגרת ה"מגבלות" שציינתי?
בנוסף, האם יהיה הבדל באיכות התמונה אם אחליף את הממיר הקיים בממיר תומך HD אבל ללא שידורים של תכני HD? (חיבורי HDMI)
אם למישהו יש רעיונות נוספים איך לחבר את הנ"ל, אשמח לשמוע. לגבי טראנסקודר, נראה לי מיותר להשקיע בעוד מוצר על מנת לקבל חיבורי קומפוננט.

תודה מראש!!!
 

התשובות לשתי השאלות שלך היא נכון ונכון . במסגרת המוגבלויות שיש לך חיבור סקארט לקומפוזיט היא הדרך היחידה בעצם שיש לך לחבר. ובקשר לשאלה השניה שלך, כן אתה תראה שיפור משמעותי בתמונה, כי כל חיבור שתחבר יהיה הרבה יותר טוב מקומפוזיט, מה גם שאתה מחבר בעזרת HDMI מה שיתן לך אפשרות לעשות UPSCALING לתמונה. הבעיה היא שלא נראה לי שביס יסכימו לתת לך ממיר HD מבלי להיות מנוי לחבילת ה HD שלהם.
 
תודה.
כן, מזה חששתי. מהתחייבות ארוכת טווח.
שורה תחתונה אתה אומר שכדאי לשדרג את הממיר (לחיבורי HDMI), זה ישפיע משמעותית על איכות התמונה אפילו בשידורי SD?

שוב תודה!
 
אכן כן. כי כמו שאמרתי כל חיבור עדיף בהרבה על קומפוזיט. ובHDMI לא רק שאתה מקבל איכות יותר טובה, אלא יש לך אפשרות גם לעשות UPSCALING לתמונה מה שיוסיף עוד לאיכות התמונה.

ובקשר ליס, זה לא קשור להתחייבות, אני חושב שהם פשוט לא יתנו לך ממיר HD מבלי שתזמין מאצלם את חבילת הHD
 

הבנתי, תודה.

שאלה אחרונה, מה זה בדיוק אומר לעשות UPSCALING לשידור? גם לשידורי SD יש לזה משמעות?
 
ה UPSCALING מתיחס בעיקר ל SD. מה שזה עושה זה בעצם מעלה בצורה מלאכותית את רזלוציית השידור לרמה של HD. התוצאה הסופית תלויה בעיקרה במנגנון הוידאו של המסך שלך. כמובן אתה תמיד יכול לוותר על האופציה הזאת, ובכל זאת אתה עדין תקבל איכות תמונה הרבה יותר טובה מחיבור קומפוזיט
 
פאדי,

המון תודה על העזרה, ההסברים והתמיכה!
 

אין בעד מה אריק, תמיד שמחים לעזור.

מקווה שתהנה מהטליוויזיה, כי למרות הכל שכחתי להגיד לך מזל טוב ותתחדש
 
פאדי שלום,

לאחר שבשעה טובה קיבלתי את הטלויזיה החדשה (ואווווווווווווווווווו) נוכחתי לדעת שהממיר של חברת יס שברשותי אפילו לא תומך המרה מסקארט לS-Video. לכן על מנת להמנע כרגע מהחלפה לממיר HD הבנתי שיש ממירים של YES שכן תומכים ב- S-Video כגון ה- 3100S. האם כך הדבר? האם התמונה תשתנה משמעותית בהשוואה לחיבור קומפוזיט המנוצל אצלי כיום?

תודה מראש!!!
 

התמונה תשתפר, לא מדובר בשינוי של שמיים וארץ, אבל היא אמורה להיות קצת יותר חדה ומפורטת.
 
תודה.
 
נערך לאחרונה ב:
מה הכוונה מעבר מאנלוגי לדיגיטלי ? חיבור S-VIDEO הינו חיבור אנלוגי .
 

טעות, טעה, טעיתי ...
תודה!
 
אין בעיה, ותהנה מהמסך החדש (אךךך הגששים)
 
:-)
תודה, דרך אגב, האם הממיר של יס 3100S תומך בסקארט ל-Component? או שממש הגזמתי???
 

אין ממיר בעולם שתומך בסקארט לקומפוננט. בשביל זה אתה צריך לקנות טרנסקודר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור