חיבור פלזמה ומערכת קולנוע ביתי

  • פותח הנושא פותח הנושא nirkale
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nirkale

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
שלום ליאור
אני חדש כאן ולא בטוח אם אני כותב במקום הנכון או שהייתי אמור לפתוח שירשור חדש ... אשמח לקבל הנחיות ...

יש לי מספר שאלות ואשמח לקבל עזרה :
יש לי מסך פלזמה של פנסוניק דגם אמריקאי TH42PH10UKA
למסך יש כניסת BNC ו HDMIX2 + VGA
יש לי מגבר אונקיו 505 גם כן אמריקאי
DVD פשוט
PS2
ממיר יס מקס וממיר יס HD
איך אני מחבר את כל הסיפור הזה יחד בצורה הכי טובה
היה הטכנאי של יס וחיבר את ה HD ( תמונה מדהימה ) דרך ה HDMI למגבר וממנו לטלויזיה אך הסאונד מחובר בנפרד ( קאוקס ) - המקס שיש לו רק יציאת סקארט למיטב הבנתי לא הצלחנו לחבר טוב אפילו שהטכנאי נתן לי מעין מחבר סקארט כזה שיוצאים ממנו 3 כבלים של ה RGBהתמונה יוצאת בשחור לבן ובאיכות נמוכה מאוד
קצת מסובך אני יודע ... אך בכל זאת מה אני צריך כדי לסדר את העניין ?? האם יש ממירים של יס שיש להם חיבורים שונים ? או אני צריך מחברים או כבלים אחרים ?
אשמח כאמור לקבל עצה
תודה
ניר
 

נערך לאחרונה ב:
המחבר סקארט שחיברת לממיר יס מקס, מהם הצבעים של שלושת הכבלים שיוצאים ממנו?
 
היי ליאור
אדום ירוק כחול
ניר
 
את הכתבה הזו ראית?
http://www.dtown.co.il/index.php?news=143
אני מקווה שזה יכול לעזור לך
 

היי כרמי
כן ראיתי
הכוונה היא להמנע מהוצאה של 1000 ש"ח על קונוורטור כזה
אם כבר מוציאים עוד כסף אז עדיף לדעתי לשדרג את המגבר לכזה שיודע לעשות אפ סקייל ולהעביר אותות אנלוגים ליציאות דיגטליות חשבתי על האונקיו 606 ? ( כרגע יש לי את ה 505 )
דעתכם ?
או שאני רק חושב שזה יפתור לי את הבעיה ודיברתי שטויות
אני באמת לא יודע ??
האם יש דרך נוספת זולה והגיונית יותר חוץ מלקנות קונוורטור לקומפוננט ?
האם ישנם מגבריAV שעושים את עבודת ההמרה ?
האם ישנם מחברים כאלו ? או שחייבים ממיר אותות כזה ?
דרך אגב ... זה יכול אולי לעזור ?
http://cgi.ebay.com/SCART-RGB,Video...941601QQcmdZViewItem?IMSfp=TL0807271132r12780

אופציה נוספת זה לקנות כרטיס של פנסוניק למסך שיהיו בו כניסות קומפוזיט ו אס וידיאו ... אך גם זה פתרון מעט יקר ושלא ייתן לי תמונה באיכות גבוהה
תודה
ניר
 
עד כמה שאני יודע נכון להיום רסיברים שעושים המרה טובה של האות התמונה לאות HD הם הדגמים היקרים יותר ועולים מעל 10000 ש"ח. הרסיברים הזולים יותר לא עושים עבודה כל כך טובה עדיין ואפילו מורידים את איכות התמונה - לכן לדעתי עדיף לחבר את המסך ישר למקור ולשררג את הרסיבר בעתיד שגם הדגמים הזולים יותר יעשו עבודה טובה.
 

לי יש בחדר שינה ממיר סקרט ל RGB פשוט שעושה את העבודה עם ממיר של יס.
 
היי כרמי
תודה
תוכל אולי לכוון אותי היכן קונים כזה ממיר פשוט כי זה בדיוק מה שאני צריך כרגע
ניר
 
רגע - חשבתי שיש לך אחד כעת?
אני קיבלתי אחד בהתקנה של המסך שלי - יש חניות רבות לתחום האודיו ואודיו צריך לנסות שם
 

אכןצ יש לי אחד כזה אך זה לא עובד כאמור התמונה יוצאת בשחור לבן ואיכות ירודה מאוד
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור