חיבור פטיפון לרסיבר קולנוע ביתי

  • פותח הנושא פותח הנושא omerbeny
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

omerbeny

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,
יש ברשותי פטיפון של Safa Retro TR-H004 ורסיבר קולנוע ביתי Pioneer VSX 922 עם זוג רמקולים מדפיים של b&w.
חיברתי את הפטיפון על ידי כבל RCA לאחד החיבורים של הרסיבר אבל שומעים יחסית חלש ויש זמזום חלש ברקע.
עכשיו אני יודע שזה לא אידיאלי כל הקומבינה הזו ושעדיף רסיבר סטראו וחיבור phono וגם על הפטיפון אפשר להתווכח, אבל עדיין מרגיש לי שאני יכול להוציא מזה יותר.

אז השאלה היא מה עליי לעשות כדי לשדרג את הסאונד? האם יש תוסף כלשהו שכדאי להוסיף? האם איכות הכבלים יכולה להשפיע? האם בכלל כדאי לקנות קדם מגבר? או שעליי לשדרג את הפטיפון או הרסיבר?

תודה רבה!
 

אתה צריך קדם מגבר לפטיפון ( Phono Preamp).

יש שני סוגים, לפי הפטיפון שלך

MM / MC
 
מי שתרגם את החוברת של ה SAFA. יכול לללכת הביתה. לא ברור בכלל
1 יש מתג פונו / ליין מאחורי הפטיפון. שחק איתו זה מפעיל ומנתק את מגבר הפטיפון הפנימי
2 נסה לההאריק את הפטיפון
3 בנוסף יש גם ווליום על הפטיפון, אז תבדוק שהוא לא על מינימום. ומצד שני לא על מכסימום (מצב שיכול לגרום למגבר הפנימי קצת להרעיש)
 
נערך לאחרונה ב:
תודה רבה על המענה!
הפטיפון מחובר במצב ליין (במצב פונו הוא לא יכול לעבוד אם אין לי חיבור פונו).
מה זה אומר להאריק את הפטיפון?
אם אני מחבר קדם מגבר הפטיפון צריך לעבוד על מצב פונו?

תודה
 

ממה שאני מבין אתה באמת צריך מצב ליין
אם אני מחבר קדם מגבר הפטיפון צריך לעבוד על מצב פונו?
כן
על הארקה לא כתוב כלום, במגבר עם פונו מחברים לגוף המגבר. אצלך אני פשוט לא יודע
את משקולת הזרוע כיוונת כראוי? אולי אין משקל על המחט. תבדוק ואם זה לא זה - צלצל לחנות או ליבואן
אני לא רוצה לגרום נזק,
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור