חיבור סטרימר טרנספורט ללא DAC

  • פותח הנושא פותח הנושא newhere
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

newhere

אוהב את התחום
הודעות
97
מעורבות
9
נקודות
8
שאלה בסיסית בבקשה :
אם יש מגבר כח נפרד, ויש מכשיר סטרימר טרנספורט ללא DAC
על מנת לשמוע, יש להוסיף מכשיר DAC נפרד בלבד
או פרה אמפ כולל DAC ?
כלומר האם ה פרה אמפ (לא ה DAC) נדרש לשרשרת ?
תודה
 

חייב איפשהו ממיר דיגיטאל לאנאלוג = דאק, או נפרד או שיהיה ב פרה.
תהנה.
 
בעיקרון פריט אחד חייב להיות עם כפתור ווליום . אם יש לך בסטרימר או בממיר , אז נתעלם מהאיכות כרגע וההתאמה של הפריטים, וכן אתה יכול לדלג על קדם מגבר נפרד. חפש את הווליום בנתוני הממיר סטרימר.
 

אפשר רק DAC, רצוי עם ווליום.
 
בממירי-MSB (לדוגמא) יש אופציה להוסיף בשלב התכנון, VOLUME CONTROL
 
באופן עקרוני אם הם נפרדים, עדיף ווליום בדאק/ממיר ולא בסטרימר.
 

לשאלה שלך newhere, עדיף קדם עם דק או דק שיכול להיות גם קדם עם ווליום קונטרול.
כמובן שדק בנפרד וקדם בנפרד עדיפים עם אין לך בעיה כספית.
 
תודה לכל המגיבים. השכלתי. ארכוש פרה כולל דאק. (ורד)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור