חיבור נייד של אפל (מקבוק פרו) למסך LCD שך LG

  • פותח הנושא פותח הנושא בני_ס
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בני_ס

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי מחשב של אפל- בעל יציאת DVI.... במסך הטלוויזיה שלי יש כניסת HDMI (מסך LG 32 32lg60ur)...
אני מעוניין לחבר את המחשב כך שאוכל לראות סרטים בטלוויזיה...
האם מספיק חיבור DVI ל HDMI?? או שיש צורך בחיבור נוסף לסאונד? ואם כן- איזה חיבור?

תודה
 

לסאונד, תשתמש ביציאת אוזניות של המחשב לכניסה אנלוגית מתאימה במסך.
לאחת מכניסות ה- HDMI צריכה להיות גם כניסה אנלוגית של אודיו, תבדוק בחוברת ההוראות.
 
תודה על התשובה!!
יש לי כניסת RGB IN... שם יש כניסת PC וכניסת AUDIO... זה נראה כמו כניסה של שקע אוזניות .... האם מדובר בכניסה אנלוגית זו??
 
כניסת אודיו למסך בדרך כלל זה שני בננות באדום ולבן ואז צריך מתאם מהיציאת האוזניות לשני בננות
 

לסאונד יש צורך בכבל 3.5 מ''מ רגיל משני הכיוונים
90997_connectors.jpg


החיבור השחור ליד ה-VGA היכן שרשום AUDIO ומתחת RGB/DVI
 
אז בעצם כל מה שאני צריך לעשות זה לחבר את הכבל DVI מהמחשב לכניסה של ה HDMI במסך.... ואח"כ לחבר את הכבל משקע האוזניות במחשב לחיבור האדום והלבן במחשב! נכון?
 
אם תסתכל בתמונה שהעלה THE ONE, מצד ימין לכניסת RGB PC יש כניסת אודיו, תשתמש בה.
זה כבל 3.5 מ"מ שמתחבר ליציאת אוזניות למחשב ומצד שני לטלויזיה.
הכניסה הזו מיועדת לחיבור במקביל לכניסת הוידאו HDMI/DVI 1
 

כידוע לי מחשבי מק בוק פרו מגיעים עם מתאם או שעלייך לקנות אותו.
הוא מתחבר לחיבור במחשב ומוציא לך החוצה יציאות וידאו ואודיו מלאות.

איזה מקבוק פרו יש לך?
יש המון דגמים.

או בציטוט מאתר אפל על המקבוק פרו של היום (ידוע לי כי זה גם בישן) :
Video:
Mini DisplayPort output port with support for DVI, VGA, and dual-link DVI (requires adapters, sold separately)

http://store.apple.com/us/product/MB570
http://store.apple.com/us/product/MB572
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור