חיבור מקרן לממיר HOT

  • פותח הנושא פותח הנושא orcohen1991
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

orcohen1991

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
עד עכשיו חיברתי את המקרן לממיר באמצעות כבל RCA רגיל
ואת ה DVD חיברתי באמצעות קומפוננט.

יש לי יציאה מהמקרן של VGA ויש לי מתאם מVGA ל SCART.

חיברתי את המקרן לממיר כך ש מהמקרן יוצא VGA שמתחבר לממיר HOT בחיבור SCART.

לא עובד לי.
זה מראה כאילו No Signal .

תודה לעוזרים

וסתם לידע כללי..
חיבור שכזה [ VGA SCART ] יביא איכות תמונה יותר טובה מ RCA רגיל? תודה שוב !!!
 

חיבור קומפוזיט (כבל RCA) הוא הנחות בחיבורי הוידאו.
האם הגדרת בממיר שיוציא אות RGB דרך סקארט ?
 
חיבור קומפוזיט (כבל RCA) הוא הנחות בחיבורי הוידאו.
האם הגדרת בממיר שיוציא אות RGB דרך סקארט ?


איך מגדירים כזה דבר?

בהגדרות תמונה בתפריט של הוט יש לי רק RGB | PAL | SVHS

וניסיתי על שלושתם וזה לא עוזר.. כאילו הוא מזהה שמשהו מחובר אבל הוא לא מראה תמונה הוא רק רושם V ואומר Component Signal Detected אבל לא עושה עם זה כלום סתם הוא רושם את זה תמיד ולא עושה כלום..

תודה לעוזרים !
 
איזה מתאם סקארט ל- VGA יש לך? תוכל לתת לינק או פרטים נוספים עליו?
 

איזה מתאם סקארט ל- VGA יש לך? תוכל לתת לינק או פרטים נוספים עליו?

לא מצאתי אותו ברשת אבל קניתי אותו מרשת "ליאור"

בעיקרון בצד אחד שלו יש כניסה ל VGA והוא מוציא SCART משהו הכי פשוט שיש..

אולי יש איזושהי דרך להגדיר משהו בממיר של הוט שיצא דרך SCART או משהו כזה..

תודה!
 
אתה צריך מתאם מסקארט אל VGA, לא יודע אם יש בארץ והאם זה עובד.
VGA במקרן היא כניסה ולא יציאה.
 
אתה צריך מתאם מסקארט אל VGA, לא יודע אם יש בארץ והאם זה עובד.
VGA במקרן היא כניסה ולא יציאה.


למה אני צריך מתאם כזה?

המקרן מוציא לי VGA ואני רוצה לחבר אותו בחיבור סקארט לממיר. אין דרך לעשות את זה ?
 

מדובר בשני אותות שונים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור