חיבור מסך רחב למחשב נייד כרטיס מסך 82852gm פיתרון לבעייה

  • פותח הנושא פותח הנושא sinaiy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sinaiy

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי מסך רחב 23 של סמסונג ביחס של 16:9, במצב טבעי אין אפשרות להשתמש ברזולוציה מתאימה למסך רחב 1920P או דומה,ניתן לקבל רק רזולוציה ביחס 4:3, גם שימוש ב POWERSTRIP איננו עוזר עד כמה שהצלחתי.
שמעתי ששימוש בהתקן חלופי (דרייבר) Embedded Graphics Driver Package
(חפשו iegd באתר אינטל)
מאפשר או עוזר לטפל בבעיה,
לאחר ההתקנה של מנהל ההתקן האחר המחשב אוטומטית עבר לרזולוציה המתאימה 1920P.

אני אשמח אם ההודעה כאן תסייע למישהו, עד כמה שאני יודע אין פתרון רשמי לבעייה. אם למישהו יש פתרון חלופי עדיף אשמח לשמוע.
 

תודה על המידע.
אתה אומר שהתקנת את הדרייבר החלופי שאכן פתר את הבעיה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור