חיבור מסך פלזמה Hitachi P42E101A ל HTPC

  • פותח הנושא פותח הנושא kboris
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kboris

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
רכשתי לא מזמן פלזמה Hitachi P42E101A ובין היתר היא מחוברת למחשב דרך כבל DVI>HDMI. כרטיס מסך במחשב ‏ATI HD 3650 . אני לא מצליח להגיע לרזולוציה אופטימאלית שטלביזיה מסוגלת להציג : 1080X1024 . ניסיתי להישתמש ב POWERSTRIP ללא הצלחה .
מישהו ניתקל בבעיה דומה ?
תודה ,
בוריס.
 

נערך לאחרונה ב:
תנסה גם דרך חיבור VGA.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור