חיבור מסך סמסונג la46a650 לממיר yes max

  • פותח הנושא פותח הנושא levimoshe211
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

levimoshe211

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
חברים,
בשעה טובה התחדשתי היום במסך סמסונג la46a650
מהיא הדרך הטובה ביותר לחיבור המסך ל- yes max

אודה לתשובה בהקדם.....

אני מת להפעיל אותו..
 

חברים,
איך יכול להיות שאני שחברתי s-video של חברת monster ואני רואה רק שחור לבן...

האם זה קשור להגדרות של הטלויזיה ??
 
אני חושב לקנות גם את הLCD הזו. אתה יכול לתת חוות דעת ראשונית?
ואם אפשר לשאול שאלות יותר אישיות:
היכן קנית ובכמה? (אשמח לתשובה אם לא לפורום אז לפרטי).
תודה רבה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור