חיבור מסך לרשת

  • פותח הנושא פותח הנושא יורם
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יורם

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלום ליאור,

מבקש לקבל הסבר ברור לגבי אופצית חיבור חוטית ואלחוטית לרשת.

1. כיצד ניתן לחבר את המסך לאינטרנט ולגלוש חופשי(ללא מחשב נייד)?

1. מה מצריך חיבור LAN שבמסך (חיבור חוטי ללא ראוטר) על מנת להתחבר לרשת האינטרנט ולגלוש באופן חופשי או שהדבר איננו אפשרי ?

2.במידה ואני רוכש ראוטר לטובת הגלישה במסך הטלויזיה, האם אופן החיבור הוא חיבור כבל הרשת לראוטר בלבד ללא דונגל?

תודה
 

רק במסכים החדשים (ראה כתבות בקטגורית וידאו על השקות מהשבוע), יש חיבור אינטרנט וחשוב מזה גם דפדפן שמאפשר לגלוש באופן חופשי.
את כבל הרשת, אכן מחברים אל יציאת ה- LAN במסך ולראוטר מצידו השני. דונגל זה אופציה בחלק מהמסכים, רק אם רוצים חיבור אלחוטי.
 
אי אפשר עדין לגלוש באופן חופשי בתוכן הטלוזיה אלה רק בתכון מונה כמו יטיוב טטיור פיסבוק ובחדשים אפילו YNET
אבל שמעתי שבסמסונג עשו הרבה מאוד אפלקסציות והרבה תכנים לגלישה באיטרנט אבל אני לא חושב שקונים מסך בשביל אנטרנט אלה רק בשביל תמונה כוללת
 
בטלוויזיות החדשות, יש כבר דפדפן מלא לגלישה חופשית.
 

בטלוויזיות החדשות, יש כבר דפדפן מלא לגלישה חופשית.
ליאור תודה על המידע אילו טלוזיות בדיוק?
D8000?
טושיבה ZL800
?
אילו טלוזיות כי באמת לא ידעתי על זה ואני כול הזמן מתעדכן
 
תקרא בדף הראשי של האתר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור