חיבור מסך לאקסטרימר אולטרא החדש

  • פותח הנושא פותח הנושא יורם
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יורם

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
ליאור שלום,

ברצוני לרכוש מסך עם חבור ETHERNET אך ללא אתרים מובנים ולחבר לו את המחשב (מזרימדיה) Xtreamer ultra החדש המאפשר גלישת אינטרנט לכל דבר.

שאלתי היא:
על מנת לחבר את המכשיר למסך כדי לגלוש חופשי באינטרנט, האם אפשרי לעשות זאת אלחוטית ע"י דונגל המתחבר לכניסת ה-USB במחשב והוא יקלוט את השדר מהראוטר שנמצא בחדר אחר או שהדרך היחידה היא להתחבר קוית עם כבל רשת שמגיע מהראוטר אל החיבור במסך בלבד?


תודה
 

נערך לאחרונה ב:
ברגע שיש אפשרות לחבר למחשב דונגל אלחוטי, זה לא משנה לו האם החיבור לאינטרנט נעשה בצורה קוית או אלחוטית (במקרה ויש לך קליטה מספיק טובה בבית).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור