חיבור ממיר YES HD לפלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא רונן
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רונן

חבר משקיען
הודעות
715
מעורבות
114
נקודות
43
הפלזמה מחוברת כיום לממיר YES דגם S3100 בחיבור RGB
( SCART )

באם אשדרג את הממיר לממיר HD של YES עם חיבור HDMI , האם אהנה משיפור האיכות צפיה בשידורים "רגילים " ? ( לא HD )

תודה.

http://service.yes.co.il/doc/hd_yesHD.pdf
 

הממיר אכן מבצע UPSCALE לערוצים הרגילים, הם נראים דרכו באיכות תמונה חלקה למדי, אם כי פחות "קריספית".
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור