מ משה1 חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 16/4/09 #1 שלום ברשותי מסך LG המאפשר "תמונה בתוך תמונה" בחיבור RGB או COMPONENT (רצ"ב צילום כניסות). וכן ממיר ADB JUNIOR עם יציאת SCART שתומך בפורמט RGB .אשמח לקבל המלצה כיצד לחבר . תודה תמונות מצורפות lg.jpg KB 51.9 · צפיות: 498
שלום ברשותי מסך LG המאפשר "תמונה בתוך תמונה" בחיבור RGB או COMPONENT (רצ"ב צילום כניסות). וכן ממיר ADB JUNIOR עם יציאת SCART שתומך בפורמט RGB .אשמח לקבל המלצה כיצד לחבר . תודה
N noammm חבר אתר הודעות 17 מעורבות 0 נקודות 0 16/4/09 #2 כבל SCART (ליציאה מהממיר) לקומפוננט (הכניסה בטלויזיה)
M maoz3000 חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 0 18/4/09 #3 יש כאן מדריך חיבורים מאוד ברור ונח, ממליץ בחום: http://www.dtown.co.il/articles/143.html