פלזמה חיבור ממיר HOT למסך 50PY800 של פנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא liorz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liorz

אוהב את התחום
הודעות
52
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
האם מישהו יכול לחוות דעה לגבי חיבור ממיר HOT למסך 50PY800 של פנסוניק ?
אני מתכוון האם שווה לקנות טרנסקודר על מנת לחבר מ scart ל component או מספיק כבל scart to svideo ? האם יש שדרוג ניכר באיכות ? בכל מקרה האם אני מבין נכון שחיבור האודיו ייעשה בנפרד בכל מקרה ?
במקרה ששווה לחבר component האם לא כדאי כבר לקנות ממיר HD של HOT ולחבר ב HDMI ? הרי טרנסקודר עולה מעל 400 ש"ח...
תודה רבה מראש.
 

שאלה טובה, אם הפרש המחיר קטן מול ממיר HD, אז לדעתי, שווה לשדרג ממיר.

כתבנו מדריך בנושא: חיבור ממיר
 
ליאור, קראתי את המדריך המצוין שלכם. האם מניסיונך הרב, יש פער איכות משמעותי בין חיבור דרך טרנסקודר לבין חיבור scart-to-svideo (במקרה שאני נשאר עם ממיר HOT רגיל) ? אם כן, על איזה טרנסקודר היית ממליץ ?
דרך אגב האם כבל component מה transcoder למסך הוא כבל יקר ?
תודה.
 
יש שינוי מסויים, אבל לא מדובר בשינוי של שמיים וארץ, אל תצפה לאיכות תמונה אחרת פתאום.
כבל קומפוננט מתחיל ממספר עשרות שקלים ועולה למאות.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור