חיבור ממיר HD לטלויזיה ללא HDMI

  • פותח הנושא פותח הנושא רפי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רפי

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים
ברשותי ממיר HDשל HOT, וטלוויזיה 4050MARANTZ EX שאין בה חיבור HDMI אךמוגדרת HD READY ,תומכת ברזולוציה של 1280X1024 ו1024X768 יש בה חיבור קומפוננט,SVIDEO ,וסקארט האם לדעתכם אוכל לראות ערוצי HD ? ואם כן איך לחבר הממיר עם הטלויזיה ?
בברכה
רפי

 

קומפוננט דרך ממיר לטלוויזיה
כבל איכותי וכמה שיותר קצר
 
למסך אין כניסת DVI?
 
למסך אין כניסת DVI?

אתה כותב
יש בה חיבור קומפוננט,SVIDEO ,וסקארט
איפה אתה רואה שרשמת DVI ?
 

שכחתי לציין יש כניסת dvi
 
יופי... אז כבל hdmi-dvi ועוד אודיו לבן אדום במקביל.
 
אתה כותב

איפה אתה רואה שרשמת DVI ?

כי אני עוסק בתחום ואני מכיר את מרבית סוגי המסכים ואתה לא !!!
 

נערך לאחרונה ב:
שכחתי לציין יש כניסת dvi

מעולה,
כפי שליאור רשם לך, כבל DVI-HDMI יעבוד, לגבי השמע אני גם משוכנע שצריך לחבר כבל נוסף, בדרך כלל זה דרך AV2, אך יכול להיות שיהיה לך רשום גם DVI\PC AUDIO דרך כניסת PL3.5 נקבה.
 
כי אני עוסק בתחום ואני מכיר את מרבית סוגי המסכים ואתה לא !!!
אם למדתי משהו בחיי כל אלה שמספרים שבתחום
באמת לא מבינים כלום
אפילו קצת פחות מכלום
אם בעל הטלוויזיה טוען שאין לו ולאחר מכן שיש לו
זה בעיתו
 
תודה לעונים

מי זה ה rrrr1 הזה ? שטוען שאמרתי שאין לי ואח"כ טענתי שיש לי
וזו בעייתי?
 

תודה לעונים

מי זה ה rrrr1 הזה ? שטוען שאמרתי שאין לי ואח"כ טענתי שיש לי
וזו בעייתי?

כתבת
PHP:
 וטלוויזיה 4050MARANTZ EX שאין בה חיבור HDMIאךמוגדרת HD READY,תומכת ברזולוציה 
של 1280X1024 ו1024X768 יש בה חיבור קומפוננט,SVIDEO ,וסקארט

תקרא את מה כתבת
איפה אתה רואה DVI שרשמת ?
 
RRR1
אני עדין מחכה שתשופך את הידע שלך בנוגע למסכים...
תגיד לי מה הבדלים בין מסך LED לפלזמה מה היתרנות של LED על LCD מזה מנגנון לוקאל דמניג מה הבדל בין מנגנון שליט על הנירות צדדי למלא נראה אותך עם לא תענה אני יבין שאתה סתם אחד חרטטן יאלה נראה אותך חמוד
 
אני עדין מחכה שתשופך את הידע שלך בנוגע למסכים
"שתשופך " אתה תחת השפעה של כדורים ?
כל מה ששאלת זה בסיסי רק אדם שלא מבין כמוך שואל שאלות פשוטות כאלו

הנה ציטוט אך אדם ממליץ לכם על מסך בלי :
matan148
מסכים החדשים של LG לשנת 2012 כמו LG LM620 שעולה 6800 שקל לפי ביקרות היא טלוזיה מציוניות אבל טרם יציא לי לראות או לבחון אותה
הזהרה לקוראים של היצור הזה הוא לא מבין בטלוויזיות עפ"י הודעתו ממליץ לפי ביקורות באינטרנט
בחירת מסך בפעם הראשונה
תקראו את הצהרתו שמודה שממליץ על דבר שלא ראה כלל

חמור מאוד לשחק על כסף של אחרים
 

חח אתה אדם ממש מטומטם...
תענה על זה עם זה בסיסי בוא נראה אותך...
אתה כזה טיפש שאפילו על זה תלא יכול לענות יאלנה תתכיל לחפור קצת על אתרי רצנים וביקאות ותבין מושגים שאני מבין...
נו תגיד לי למה יש מריחות במסכי LCD? מזה תנעי זוויות גדולים? מזה מעלות קוולין? מזה פרמטר צבע? איך מכוולים לפני תנאי תאורה בחדר? איך פעול מסך LCD
מה היתרנות של מסך LED מול פלזמה וLCD ומה הבדלים ומה השיפורים הכי קל להגיד קנה LED כי זה יותר " אכותי| דק וחסכוני בלחשצמל מבלי לדעת שהבדלים בנהים הוא בעיקר במהירות הכביו של הנרות שבמקום חצי שניה או מתקצר למיקרו שניות וככה מתאפשר יכלות ליציור מערכת ליטה מקומית אפילו את הדברים הפושטים האלו תלא יודע אוויול
למה אתה לא ממשיך את הציטוט שאמרתה לאדם להתסכל על המסך לפני ולא להקשיב רק לי הדברים שאתה עושה הם הגדר הוצאת דיבה יחתיכת פישיר קרטן ומושתן ואני דילקט לכן השגאיות חתיתכת *** של בן אדם יהיר צי ומשתחצן
 
נא להרגע במיידי לפני שנשעה את המתפרעים מכאן.
 
חח אתה אדם ממש מטומטם...
תענה על זה עם זה בסיסי בוא נראה אותך...
אתה כזה טיפש שאפילו על זה תלא יכול לענות יאלנה תתכיל לחפור קצת על אתרי רצנים וביקאות ותבין מושגים שאני מבין...
נו תגיד לי למה יש מריחות במסכי LCD? מזה תנעי זוויות גדולים? מזה מעלות קוולין? מזה פרמטר צבע? איך מכוולים לפני תנאי תאורה בחדר? איך פעול מסך LCD
מה היתרנות של מסך LED מול פלזמה וLCD ומה הבדלים ומה השיפורים הכי קל להגיד קנה LED כי זה יותר " אכותי| דק וחסכוני בלחשצמל מבלי לדעת שהבדלים בנהים הוא בעיקר במהירות הכביו של הנרות שבמקום חצי שניה או מתקצר למיקרו שניות וככה מתאפשר יכלות ליציור מערכת ליטה מקומית אפילו את הדברים הפושטים האלו תלא יודע אוויול
למה אתה לא ממשיך את הציטוט שאמרתה לאדם להתסכל על המסך לפני ולא להקשיב רק לי הדברים שאתה עושה הם הגדר הוצאת דיבה יחתיכת פישיר קרטן ומושתן ואני דילקט לכן השגאיות חתיתכת *** של בן אדם יהיר צי ומשתחצן
אוך! זה טוב זה!
אין לנו כאלה דברים בדו ערוצי,חזק ביותר ,
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור