חיבור ממיר של יס ל-2 טלוויזיות

  • פותח הנושא פותח הנושא tiger_land
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tiger_land

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
רציתי לדעת האם קיימת אפשרות לחבר ממיר אחד של יס ל-2 טלוויזיות (LCD) בכל דרך שהיא? (שימוש בקומפננט + סקארט או משהו כזה?! או מפצל...)
אשמח לקבל תשובה בהקדם.
 

אתה יכול להשתמש במפצל פשוט של אות הקומפוזיט לשניים, או להשתמש בתיבת מפצל.
 
אצלי הממיר בסלון מחובר בסקארט לטלויזיה אחת

ובכבל RF לטלוויזיה אחרת בממ"ד, באמצאות עין IR שבממ"ד
(בקש בYES )אני יכול להחליף תחנות בממיר שבסלון.
 
ניתן לחבר לממיר של יס טלוויזיה נוספת על ידי עינית ייעודית, כך אפשר לשלוט
על החלפת הערוצים מקום אחר. {במסך שללא הממיר}

יש אפשרות נוספת {יש לי גם כזו} לחבר שני מסכים על אותו ממיר בחיבורים שונים
1 סקארט 2 קומפוזיט.

חיסרון,אין אפשרות להעביר ערוצים במסך הנוסף. {הרחוק מהממיר}
 

וואו!

תודה על העזרה פתרתם לי ים של בעיות..
אחלה אתר ואחלה פורומים!(Y)
 
שאלה באותו נושא ,
יש לי ממיר YES MAX TOTAL HD ועכשיו חיברתי אותו עם כבל אייץ' די ומפצל לטלויזיה נוספת.
כנראה שבייס הם חוסמים את הממיר לאפשרות זו ולכן בטיוי אחת אני רואה רגיל ובשניה ממש גרוע עם הודעת שגיאה שאומרת שיש חסימה ע"י הממיר.

איך ניתן לפתור זאת?
 
נראה לי שעינית תפתור את הבעיה, נסה לברר עם YES
 

עם איזה מפצל חיברת? הוא תומך בHDCP?

מה לגבי השליטה?

צריך קיט עיניות שליטה (עולה בארץ כ400 ש"ח)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור