חיבור ממיר לטלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא zitasky
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zitasky

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
קניתי ממיר קונקה ולא מצליחה לחבר אותו
יש כבל עם 3 בננות מכל צד(אדום לבן צהוב), אבל לפי ההוראות בחוברת, חסרים לי לפחות עוד 2.
איך שאני לא הופכת את זה זה לא הולך.
יש אפשרות להנחות אותי שלב אחר שלב מה עושים?
תודה
אגב, אני מכרמיאל וקניתי את הטלויזיה מבזק(במבצע הגדלת מהירות באינטרנט), ואצלם בחנות ראיתי המסך הזה עם ממיר כמו שלי, עובדים, אך אין שם מי שיסביר לי והם גם חיברו אנטנה נוספת ואמרו שזה קשור לכך שיש להם חיבור לעוד מסכים.
 

הכבל שלך מעביר וידאו קומפוזיט.
בננה צהובה = וידאו
אדום / לבן = אודיו
לא חסר לך כלום.
 
למה לא לחבר ב-SCART
במבצע האחרון של בזק זה כל מסך מדגם T260HD שמכיל חיבור SCART
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור