חיבור ממיר כבלים או יס למסך NTSC


איילבןשושן

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שאלה: האם הממיר הדיגיטלי של חברות הכבלים נותן מענה לשיטת שידור שונה? ברשותי LCD שעובד בשיטת NTSC (ארה"ב) ורציתי לדעת אם זה יעבוד בארץ אם אחבר אותו לממיר. תודה אייל.
 

לפי מה שלי ידוע, תצטרך ממיר מ-NTSC ל-PAL

משהו בסגנון הזה: datavideo או הזה CYP
דבר גם עם נציגי הוט או יס ותברר לגבי פתרונות שלהם.
אפשר גם לנסות פתרונות אחרים כמו לחבר את הממיר למחשב עם כרטיס טלוויזיה ומשם למסך.
 
אםהטליוויזיה היא מולטי סיסטים וסביר להניח שהיא כזאת אז מה הבעיה לחבר את הממיר ישירות לטליוויזיה ?
 
אבל המסך שלו אינו מולטיסיסטם, הוא תומך ב-NTSC בלבד (דגם מארה"ב)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור