חיבור ממיר הוט ל-LCD של LG ללא s-video

  • פותח הנושא פותח הנושא oben
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oben

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
היי,
אני זקוק לעזרה בבקשה.
קניתי LCD של LG ללא כניסת s-video.(אבל יש לי ,HDMI, RGB, component)
כרגע הכל מחובר ל-Composit ולא רואים טוב.

באיזה חיבור לפי דעתכם אראה אראה הכי טוב.

ממה שקראתי כאן אני מניח ש-SCART יכול להתחבר component

האם הממיר של HOT (ממיר מקליט של שרות magic) יתמוך בכזה חיבור?

האם component זה חמש בננות?

תודה מראש לכולם.
 

נערך לאחרונה ב:
LG

טעות
 
נערך לאחרונה ב:
ממה שאני יודע במצב המדובר אתה צריך מכשיר שנקרא טרנסקודר,
שלוקח סקארט מהממיר.
ויתחבר קומפוננט למסך.

למען האמת המסך שלי במצב דומה אבל הזמנתי לי הביתה MAX HD. וזה היה בתוכנית
ככה שלא היה אכפת לי שאין חיבור סקארט או SVIDEO
 
כבל??

תודה על תשובתך.
אין פשוט כבל שעושה את העבודה? צד אחד SCART ושני COMPONENT ??
מה נותן HD MAX - כל הערוצים ב-HD או רק חלק?
איך חיברת עם HD MAX?
 

אי אפשר לחבר כבל כזה, לא יעבוד עם הממירים בארץ, נדרשת המרת אות אקטיבית מ- RGB אל קומפוננט.
 
SCART לקומפננט לא יעבוד!
טרנסקודר עם אתה רוצה איכות
קומפננט זה אכן 5 בננות(3 תמונה 2 סאונד)

HD MAX מחברים בכבל HDMI ואיכות ה-SD גם טובה
 
תודה.

ראיתי שליאור ענה למישהו אחר והזכיר טרנסקודר מ-RCA ל-HDMI

אז בסופו של דיון מה יותר מומלץ לפי דעתך האפשרות של הRCA ל-HDMI או שלה-SCART ל-component ?

האם כל השיפורים בחיבורים יביאו לתוצאה כ"כ טובה שאצליח לראות את השיפור?

תודה מראש.
עופר.
 

נערך לאחרונה ב:
Scart TO Component

זאת האופציה הטובה ביותר ללא ספק.
כל אופציה אחרת יש בה סיכונים, כלל X To HDMI. היות ובאופציה הזאת יש גם המרה מאנלוגי לדיגיטאלי.
 
SCART ל-component אכן הכי טוב,קשה למצוא המרות מאנולגי לדיגטלי איכותי
 
תודה לכולכם.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור