LCD חיבור מחשב LENOVO ע"י כבל VGA-VGA לטלוויזית LCD LG , למה רואים סרטונים על כל המסך איט

  • פותח הנושא פותח הנושא Gmail
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Gmail

אוהב את התחום
הודעות
224
מעורבות
0
נקודות
16
שלום ,
אני שמתי את הטלוויזיה כהמסך של המחשב נייד ועכשיו שאני שם סירטון על כל המסך זה מופיע איטי קצת ולא רואים תנועות של אנשים בצורה חלקים , למה זה קורה ?

תודה רבה.
 

זה קשור ליכולת עיבוד התמונה של המחשב הנייד, כנראה קשה לו...
באיזה דגם מחשב מדובר?
 
המעבד במחשב זה, חלש מדי עבור ניגון קבצי וידאו HD, באיזה קובץ מדובר?
 

זה לא קובץ HD זה סירטון מאתר אינטרנט נגיד כמן יוטיוב , אז שאני רואה בטלוויזיה זה לא חלק מספיק שאני מגדיר את המסך טלוויזיה שמחובר לנייד להיות ברזולוצייה 1020*1980 ,למה זה עם תקיעות ולא תמונה חלקה 100 אחוז?
 
למה אתה מגדיר את הרזלוצייה ל 1980X1020 אם אתה לא רוצה לראות ב HD ? וכמו שנאמר קודם, מדובר על מחשב חלש שלא מסוגל להציג וידאו באיכויות הללו. אני מציע שאולי תנסה לעדכן את הדריבר של כרטיס המסך שלך, ולמרות שאני חושב שזה יכול לעזור, אני בספק אם זה יפתור את הבעיה לחלוטין.
 
אני נוהג להשתמש ברזולוציה הזאת מכוון שרק איתה אני רואה את הסירטון על כל המסך , אחרת זה מראה לי פס שחור לרוחב המסך למעלה ולמטה וזה לא על כל המסך , כרטיס מסך שלי מדגם: Mobile intel(R) 945 express chipset family

אשמח אם תוכל להביא לי עידכון חדש לכרטיס מסך הזה , כי אני לא מצאתי .
 

נערך לאחרונה ב:
איזה מערכת הפעלה יש לך ?

ותבדוק באתר של אינטל, זה נמצא שם
 
חיפשתי ולא מצאתי בדיוק את השם הזה , מערכת הפעלה XP .
 
תתן לי את השם המלא של המערכת: HOME או PRO? אזה גירסה 32 ביט או 64 ?
 

home edition , 32bit
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור