חיבור מחשב נייד LENOVO לטלויזיית LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא yakenton
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yakenton

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
יש לי מחשב מסוג לנובו C100 3000
ואני מנסה לחברו לטלויזית LCD מסוג סוני.
אני מנסה לחבר את המחשב עם כבל מסך.
הבעיה היא שאני מקבל הודעה בטלויזה OUT OF RANGE
ניסיתי לשנות רזולוציות אולם לשווא
עזרה תתקבל בברכה.
 

תודה עך העזרה ועל המדריך
אולם אני מנסה בכל סוג של רזולוציה ועדין
אני מקבל הודעת out of range
 
תבדוק שמוגדר לך 60Hz בהגדרות תצוגה במחשב.
 

באיזה חיבור מדובר? האם המחשב מזהה שיש מסך נוסף מחובר?
 
מדובר בחיבור VGA כבל מסך (כחול)
וכן המחשב מזהה את המסך הנוסף
לראייה כאשר אני משנה רזולוציה אז רואים בוודאות רעידה במסך הטלויזיה
אולם מיד הודעת OUT OF RANGE
 

הפעלתה את יציאת הVGA ? (לחבר זה לא מספיק)
לא יודע אם LENOVO שינו את זה אבל במחשבי IBM מיתוג היציאה הוא ע"י המקשים
FN + F7
או ע"י הגדרות התצוגה של המחשב
ירון
 
תודה על העזרה
אם תוכל לפרט זה יעזור לי.
דרך אגב FN+F7 לא עושה כלום
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור