LCD חיבור מחשב נייד ל- scarlet 47

  • פותח הנושא פותח הנושא omriykl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

omriykl

חבר אתר
הודעות
38
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב, ברשותי טלוויזיה מסוג LG 47LG60FR ואת המחשב הנייד הזה: http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do?id=sp5-4182036

אני מנסה לחבר את המחשב לטלוויזיה בעזרת כבל HD איכותי 5 מטרים.
הבעיה היא שאני לא מצליח לקבל תמונה מספיק נקייה וחדה.
עידכנתי דרייברים לכרטיס מסך והגדרתי את ההגדרות הבאות:
1920 על 1080 עם 60HZ

כמו כן בטלוויזיה בחרתי באפשרות ה- JUST SCAN.
אך עדיין התמונה שאני מקבל אינה נקייה וחדה, בעיקר בטקסטים.

מה לדעתכם הבעיה?
 

מישהו?

מישהו יודע מה הבעיה?
 
איזו יציאה יש למחשב, VGA? HDMI ?
 
איזו יציאה יש למחשב, VGA? HDMI ?

HDMI

ושאלה נוספת, עם איזה נגן מומלץ לצפות בסרטים בפורמט MKV?
 

נערך לאחרונה ב:
אולי זה פשוט הכבל לא מחובר טוב או פגום ??
אולי ההגדרות מהצד של הטלוויזה לא טובות .
 
נגן MKV יכול להיות Media Plyaer Classic או VLC
 

נגן MKV יכול להיות Media Plyaer Classic או VLC


אוקיי אני אתשמש באחד מהם, תודה.
ומה לגבי הבעיה באיכות התמונה? כבר החלפתי כבל לכבל של מטר וחצי והבעיה נשארה זהה.
 
לא יודע לומר לך, לפי מה שתארת, ההגדרות נכונות, במסך וגם במחשב.
תנסה אולי לחבר מחשב אחר, לוודא האם הבעיה היא בטלויזיה או במחשב.
 
בעיה קיימת גם כשאתה מוריד רזולוציה?
 

מה כתוב בחוברת ההדרכה על חיבור למחשב?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור