חיבור מחשב נייד ל - LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא stiven
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

stiven

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

ברשותי מחשב נייד מבית אייסר (5730Z) ובו יציאת VGA בכרטיס המסך(INTEL).

ברצוני לחבר אותו למסך LCD - 42" LG 32R בו מצויים כל החיבורים האפשריים.

על מנת שאשיג את האיכות המיטבית - מה עדיף?

שאקנה כבל VGA ל - HDMI, או אולי כבל VGA ל - VGA רגיל.

כבר קראתי את המדריכים אך לא הבנתי מה עדיף.

בתודה מראש,

סטיבן
 

כבל VGA ל- VGA
המרה דרך כבל ל-HDMI לא תעבוד במקרה שלך.
 
תודה על ההתייחסות המהירה

בחנות פרטית ראיתי את הכבל שאני צריך במחיר של 45 ש"ח. האם זהו מחיר סביר? מהו טווח המחירים?

ושאלה נוספת ברשותך. בקשר לאודיו - איזה כבל אני צריך לקנות כדי לחבר בין כרטיס הקול לכניסת (Audio - RGB) הסמוכה לכניסת ה VGA ב - LCD, מכיוון שלמיטב הבנתי הכבל הנ"ל מעביר רק וידאו.

בתודה,
סטיבן
 
נראה לי מחיר סביר לכבל (חפש להשוואה בזאפ).
עבור אודיו, כבל PL 3.5MM
 

JUST SCAN מופיע רק בחיבור HDMI, מה שלא רלוונטי עבורך כי המחשב שלך מוציא אות אנלוגי בלבד לוידאו.
ב- VGA זה עובד אחרת, סביר להניח שזה יהיה בסדר, אבל כדאי שתבדוק, קח כבל VGA ממחשב אחר.
 
אוקיי, חיברתי את המסך. למרות שלא הגדרתי שום דבר המחשב בתאים את עצמו לגודל הטלוויזיה(לא שיניתי כלום ברזולוציה). אולם, אני חושב כיי אפשר לשפר עוד קשת את החדות- איך עושים זאת?
הרזולוציה של LCD הינה 1366X768.
 

תבדוק אם אפשר לשנות SHARPNESS
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור