חיבור מחשב נייד למסך LCD של סוני

  • פותח הנושא פותח הנושא ortashk
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ortashk

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

יש לי מחשב נייד קומפקטי של HP. ברצוני לחבר אותו למסך ה-LCD החדש שקניתי מסוג:
http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=UZKDL46CX520&cfm=7E05AFD1

דיברתי עם HP ואמרו לי שאני צריך שהכבל יתחבר למחשב הנייד באמצעות מיני VGA. הבעיה היא שאני כזה פלגמט ואני לא יודע מה צריך להיות בצד השני של הכבל, היינו החיבור לטלוויזיה.

אם למישהו יש כח לבדוק את הכניסות והיציאות של הטלוויזיה ולהגיד לי מה הצד השני של הכבל ואולי אפילו איפה כדאי לקנות כבל מהסוג המדובר אני אודה לו מאוד.

בברכת חג שמח ושנה נהדרת.
 

תרכוש כבל מיני VGA לVGA רגיל וזהו...
אם יש לך יציאת DP במחשב, תוכל לרכוש כבל DP-HDMI
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור