LCD חיבור מחשב נייד לטלויזית LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא matu89
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

matu89

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
שלום , הטלוזיזית LCD שברשותי היא : פיליפס 42" ומחשב נייד על כ.מסך HD INTEL GRAPHICS
חיברתי את המחשב הנייד באמצעות כבל HDMI , ותמונה ושמע מתקבלים במיידי , אבל הבעייה היא שהתמונה מרוחה , הלכתי להגדרות רזולוציה במחשב הנייד שיניתי ל- "הראה רק במצב 2" ( כלומר הראה תמונה רק במסך הLCD) , שיניתי רזלוציה להכי גבוהה והתמונה עדיין מרוחה .
יש משהו שניתן לעשות כדי לפתור את הבעייה ?

תמונה מצורפת של מריחת התמונה .

http://we.tl/TEa8RvQxtm
 

הרזולוציה צריכה להיות מוגדרת על 1920x1080 (בתנאי שזה מסך FULL HD).
אח"כ בשלט של הטלוויזיה, יש לך אפשרות לשנות מצבי זום, האם עשית את זה?
 
כן , זאת בדיוק ברזולוציה המוגדרת , והמסך אכן FULL HD.
אני אשמח אם תוכל להדריך אותי איך לבצע את פעולות הזום דרך השלט
הדגם של הטלויזיה הוא פיליפס 7404 42"
תודה !
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור