חיבור מחשב לפלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא mdauki
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mdauki

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב

קניתי לאחרונה מסך פלמה של פנסוניק PV8 42 hd ready שהרזולוציה שלו היא 1024*728
כאשר חיברתי את המחשב לטלוויזה בכבל VGA ל VGA הרזולוציה המקסימלית של הפלמה ירדה ל 800*600.
למרות ששולחן העבודה לא נראה טוב ברזולוציה זו זו לא הבעיה מיכוון שאני לא מתכוון לגלוש באינטרנט במסך בגודל כזה הבעיה הופיעה כאשר ניסיתי לראות סרט בלו ריי 720P מידי פעם ראו ריצודים על המסך במהלך הסרט.
השאלה שלי היא האם הבעיה היא בזולוציה הנמוכה של הפלזמה?
האם בחיבור DVI HDMI הזולוציה תיהיה גבוהה יותר (1024*728)

תודה

מני.
 

תודה

אני מכיר את התהליך של שינוי הרזולוציה אבל במקרה הזה אני לא מצליח לשנות את הרזולוציה זה מראה לי חלון בצבע אפור ואני לא יכול להזיז כלום רק לראות את הנתונים
 
יש לך כרטיס מסך מודרני? עדכנת דרייברים?
 

מחשב נייד חדש של dell
לא הוספתי שום דריבר המחשב הגיע עם וינדוס והכל מותקן כבר
 
השאלה העיקרית היא האם הריצודים בסרט bd rip.mkv) 720p) יכולים לנבוע מהרזולוציה או שזו בעיה אחרת?
 
תבדוק עם מספר סרטים וסוגי קבצים שונים.
 

ניסיתי

ניסיתי לראות סוגי קבצים שונים והכל עובד בסדר בסרטי DVDRIP וכמובן שבסרטים באיכות ירודה יותר
אין לי קובץ של 1080P לבדוק אבל בכמה סרטים באיכות 720P הריצודים חוזרים
 
אולי ישנה בעיה בכבל שלא מצליח להעביר מידע מגודל מסויים.
מדובר בסוגים שונים של קבצי 720P או שכולם מסוג קובץ מסויים?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור