חיבור מחשב למסךLCD

  • פותח הנושא פותח הנושא dado6
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dado6

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים!
אני רוצה לרכוש מסך אל סי די 32 אינץ' ולחבר אותו למחשב איזה חיבורים אני לדאוג שיהיו במסך על מנת לקבל תוצאות מקסימליות? ועל איזה מסך אתם ממליצים?
תודה
 

נערך לאחרונה ב:
התוצאה המקסימלית תתקבל בחיבור DVI-HDMI, גם VGA-VGA לא יהיה פחות טוב.
באשר למסכים, יש מגוון אפשרויות, הטובות ביותר שלי יצא לראות הן סמסונג R81B וההיטאצ'י LD9000 (שיש ברשותי).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור