חיבור מחשב למגבר סטריאו וטלוויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא itamars13
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

itamars13

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
היי חברים,
לא בטוח שזה הפורום הנכון לשאלה שלי - אז אם לא, אשמח שתפנו אותי למקום הנכון לשאול.

אז אלה המרכיבים שיש לי (צירפתי גם תמונות של החיבורים בכל מכשיר):
- מחשב NUC (דגם NUC6i5SYK)
- מגבר סטריאו (Cambridge Audio Azur 840A V2)
- טלוויזיה (SONY REGZA 37 3500C)
- יש גם נגן בלו-ריי של CA, אבל הוא לא רלוונטי לשאלה/בעיה, וכמובן גם רמקולים (מדפיים Proac Tablette TEN)
* אני יותר בעניין של סטריאו מאשר קולנוע ביתי, והמערכת נבנתה לפני שחשבתי על לחבר אליה בכלל מחשב.

השאלה שלי היא: איך לחבר נכון את המרכיבים כך שאוכל לשמוע ולצפות בתוכן מהמחשב (Netflix, YouTube)?
הבעיה: בכל חיבור שניסיתי, הצפייה מתחילה באופן תקין, אבל לאט לאט (זה לוקח כמה דקות בדר"כ) מתפתח עיכוב/פער בין הקול והתמונה, שמתבטא בכך שהסאונד מקדים את התמונה.
בהאזנה למוזיקה בלבד (streaming) אין כל בעיה, ובכלל אין בעיה של איכות הסאונד או התמונה.

אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי למקור הבעיה ומה האפשריות לפתרון או מה צורת החיבור הנכונה.
החלפה של הטלוויזיה כרגע לא על הפרק, אבל הוספה של רכיב בעלות סבירה אפשרית (נגיד 1000~ ש"ח).

תודה,
איתמר
 

תמונות מצורפות

  • Amplifier_rear_panel.jpg
    Amplifier_rear_panel.jpg
    KB 24 · צפיות: 118
  • NUC_connections.jpg
    NUC_connections.jpg
    KB 21 · צפיות: 106
  • TV_back_panel.jpg
    TV_back_panel.jpg
    KB 20.4 · צפיות: 108
  • TV_right_panel.jpg
    TV_right_panel.jpg
    KB 13 · צפיות: 108
גמר חתימה טובה,
אצלי ה NUC מחובר לטלויזיה עם כבל HDMI.
מהTV יורד כבל אופטי ישירות למגבר, והכל מסונכרן.
 
ניסיתי את חיבור ה-NUC ל-TV עם HDMI, אבל אין לי ב-TV יציאה אופטית (אפשר לראות בתמונות שצרפתי בהודעה המקורית את החיבורים שיש).
האם אני יכול להשתמש באחד החיבורים האחרים שיש לי?
האם יש דרך אחרת?

אני רואה עכשיו שהתמונות שצירפתי הן לא באיכות טובה, צירפתי תמונות טובות יותר.
 

תמונות מצורפות

  • Amplifier_rear_panel.jpg
    Amplifier_rear_panel.jpg
    KB 59.6 · צפיות: 105
  • NUC_connections.jpg
    NUC_connections.jpg
    KB 70.1 · צפיות: 112
  • TV_back_panel.jpg
    TV_back_panel.jpg
    KB 75.9 · צפיות: 95
  • TV_right_panel.jpg
    TV_right_panel.jpg
    KB 69.1 · צפיות: 111
נערך לאחרונה ב:
אין יציאה אופטית. תצטרך להשתמש ביציאות אודיו RCA או של האוזניות (צד ימין במסך), ולחבר למגבר
וכמובן מחשב למסך ב hdmi
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור