LCD חיבור מחשב לטלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא talmimi1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

talmimi1

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן חבר'ה קניתי מחשב חדש של asus k53sc כאשר אני מחבר אותו לlcd באמצעות כבל hdmi כל הפינות נבלעות השורת מסימות למטה נבלעת בטלויזיה בקיצור כל הצדדים של נבלעים בטלויזיה ניסיתי את כל הרזולוציות כל הסוגים גם בטלויזיה ואין שום דבר לא הצליח רק בכבל vga רואים טוב בטלויזיה.
תודה רבה על העזרה!! מצטער שאני פותח עוד עץ כי אף אחד לא עזר לי מצטער:מה??????????:
 

אם מדובר בכרטיס מסך של ATI , צריך להיכנס להגדרות המתקדמות , יש שם הגדרה של SCALING , וניתן לכוונן כך את התצוגה כך שתתאים לגודל המסך . אצלי זה היה כך - כרטיס 5450 שחובר למסך ב-HDMI , התמונה היתה קטנה מדי , אך הצלחתי לפתור את הבעיה עם ההגדרה הזו .
 
נסה בכל מקרה לחפש הגדרה של סקיילינג . מדובר באפשרות "מתיחה / כיווץ" של התצוגה והתאמתה לגודל הפיזי של המסך . אני כבר ניסיתי הכל עם הכרטיס שלי וכבר חשבתי להחזיר אותו , עד שגיליתי את האפשרות הזו . באנבידיה אולי זה נקרא אחרת , חפש בהגדרות המתקדמות .
 

אוקי תודה אני ימשיך לנסות.
 
אין ניסיתי הכל אין אפשרות כזאת מתחיל להתייאש...
זה אולי בגלל שהטלוויזיה לא full hd?
 
תן לי את דגם ויצרן הטלויזיה , ואת סוג כרטיס המסך המדוייק , ואנסה לערוך בדיקה בשבילך.
 

טלויזיה של HAIER לא יודע איפה רואים את הדגם , כ.מסך NVIDIA GT520MX 1GB VRAM
 
אני מוריד את ה-MANUAL של המחשב , אעיין בו ואם אעלה על משהו שיכול לסייע ארשום פה בהמשך
 
אגב נסה בכל מקרה לחפש את הדגם של הטלויזיה , אולי זה רשום מאחור על המדבקה בגב הטלויזיה או משהו , זה יכול לעזור
 

אין בחוברת המחשב שום התייחסות לנושא הגרפיקה . לא הצלחתי למצוא באינטרנט רזולוציות נתמכות של הכרטיס מסך הזה . מה שהייתי מנסה לעשות במצב כזה הוא לעבור בין רזולוציות שונות בהגדרות התצוגה של הכרטיס , ולראות אם משהו מתיישב טוב על המסך . מעבר לכך כל מה שנותר לעשות זה להיכנס לתפריטים המתקדמים בהגדרות , לעבור על כולם ולבדוק אם יש פרמטרים שקשורים לעניין . צריך להיות שם איפה שהוא אפשרות לבצע התאמה לקנה מידה , כשמחוברים דרך HDMI לפחות , ואם לא אז יש את הגדרות מתיחה/כיווץ המסך לאורך ולרוחב , כמו גם להזזתו לצדדים שונים .
 
ניסיתי הכל אח שלי הכי קרוב שהגעתי זה שתמונה פרוסה אבל יש מסגרת שחורה של בערך שלושה ס'מ בערך....
אולי זה קשור לכך שהטלויזיה היא לא full hd?
 

לא יודע אם זה קשור לHD מלא או לא . פשוט צריך לעשות דבר אחד קטן וזה לבדוק מהי הרזולוציה של הטלויזיה שלך (בחוברת הטלויזיה חייב להיות כתוב , או במפרט באינטרנט , או שאל את החנות בה קנית) . לאחר מכן בדוק את כל הרזולוציות הנתמכות של כרטיס המסך שלך (קובץ מצורף) , ותראה אם יש התאמה לאחת הרזולוציות . אם אין , כפי שזה נראה כעת , תצטרך לחבר ב-VGA , מעבר לכך קשה לדעת דרך האינטרנט.
 

תמונות מצורפות

  • sc.JPG
    sc.JPG
    KB 35.2 · צפיות: 430
עברתי בכל הרזולוציות אחת אחת ושום דבר לא התאים...
 
אז תצטרך כנראה להסתפק ב-VGA . זה לא נורא כל כך , גם ככה זה לא HD מלא . אתה בטוח שאין לך שום דבר בהגדרות המתקדמות בכרטיס מסך ? אם באמת אין, כבר קצרה ידי מלהושיע .
 

אחת הסיבות אבל שרצתיתי את המחשב בשביל להתחבר עם hdmi ....
זה לא נראה לי הגיוני שזה לא מסתדר...
 
אתה יכול להמשיך את השרשור המקורי ובלי לחץ...
אם אתה לא מכיר מה עושים, תחזור לחנות שבה רכשת את המסך ותבקש מטכנאי לסדר לך את התצוגה.
או תזמין טכנאי הביתה שיעזור לך עם הציוד שלך.

בכל מקרה חברי הפורום לא כל היום "משחקים" עם ההגדרות אלא רק מי שעוסק בתחום.
בכל כרטיס יש DISPLAY SETTINGS, הגדרת OVER SCAN, הגדרת ADJUSTMENT וכו'... פשוט תחפש.

לא קיבלת ספר עם המחשב? זה לא כרטיס OB זה כרטיס חיצוני, לא קיבלת את החוברת שלו?

האם בדקת בהגדרות של המסך עצמו (לא הכרטיס אלא המסך) אם יש AUTO ADJ או בחירת רזולוצייה מרשימה?
 
לא יודע אחי בכל ההגדרות של הטליזיה ושל הכרטיס מסך+הגדרות מתקדמות שיחקתי ברזולוצייה עברתי אחד אחד אבל שום דבר לא התאים הכי קרוב שהגעתי זה שיש מסגרת שחורה של בערך 3 ס'מ הפכתי את הכולם של הטלויזיה והמחשב...
 

אכן גם זו אופציה , גש לחנות שבה קנית , ובקש שיסבירו לך כיצד לאתר את ההגדרות ש-JEXY ציין . נסה גם בחנות של ה-TV וגם של המחשב . לא נראה לי הגיוני / סביר שזו בעיה ללא פיתרון
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור