N natantom חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 4/12/08 #1 שלום, חיברתי את המחשב עם כרטיס ATI RADEON X550 למסך LCD סמסונג באמצעות DVI ל- HDMI ( לפי הנחיות הספק HDMI 2) התוכנה של ATI מזהה שמדובר במסך סמסונג אך אין תמונה במסך ה-LCD מה עושים ? תודה.
שלום, חיברתי את המחשב עם כרטיס ATI RADEON X550 למסך LCD סמסונג באמצעות DVI ל- HDMI ( לפי הנחיות הספק HDMI 2) התוכנה של ATI מזהה שמדובר במסך סמסונג אך אין תמונה במסך ה-LCD מה עושים ? תודה.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 4/12/08 #2 באיזה מסך מדובר, איזו רזולוציה הגדרת במחשב?