A aviram_1 אוהב את התחום הודעות 328 מעורבות 8 נקודות 18 19/2/09 #1 מי שזוכר, חבר שלי קנה פלזמה פנסוניק PV8 עכשיו, חיברנו אותה לממיר של יס עם כבל צהוב, הבנתי שזה הכי פחות טוב אבל האמת שרואים לא רע (חוץ מערוץ 1 חחח). כדאי להשקיע בכבל יקר? או לחבר אחרת ? תודה
מי שזוכר, חבר שלי קנה פלזמה פנסוניק PV8 עכשיו, חיברנו אותה לממיר של יס עם כבל צהוב, הבנתי שזה הכי פחות טוב אבל האמת שרואים לא רע (חוץ מערוץ 1 חחח). כדאי להשקיע בכבל יקר? או לחבר אחרת ? תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 19/2/09 #2 תתחדשו. מומלץ לקרוא במדריך: חיבור ממיר לטלויזיה
A aviram_1 אוהב את התחום הודעות 328 מעורבות 8 נקודות 18 19/2/09 #3 אז אם אני מבין נכון הכבל שמומלץ בפלזמה הזו הוא סקארט svideo ?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 19/2/09 #4 במקרה שלכם אכן כן (אלא אם תרצו להשקיע גם בעלות טראנסקודר).