חיבור ללא ממיר

  • פותח הנושא פותח הנושא stiven
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

stiven

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

יש לי תשתית של הוט בבית, אליה מחוברים 3 LCD עם ממירים.

יש ברשותי טלוויזיה ישנה יחסית שבה יש רק חיבור סקארט ו חיבור לאנטנה חיצונית 75 אום.

האם יש אפשרות לחבר את הטלוויזיה ישירות לשקע הוט שבקיר, ללא ממיר, ולקלוט לפחות חלק מן הערוצים?

האם חיבור כזה נחשב פיראטי? יש לציין כי יש ברשותי גם אינטרנט וגם טלפון של הוט.

בתודה,
סטיבן
 

אני לא יודע איך המצב בהוט , אבל נראה לי שהשידורים הם מוצפנים. אם זה כך אז אי אפשר
 
אפשר לקלוט חלק מהערוצים, במידה וקיים עדיין שידור אנלוגי. {שים לב שזה בניגוד לחוק!}
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור