LCD חיבור כונן חיצוני לטלוויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא Artyom
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Artyom

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי כונן חיצוני בגודל של 500MB כדי לראות סרטים בטלוויזיה (קבצים רגילים לא HD אני מודע לזה שאי אפשר HD דרך USB).
שם הכונן הוא: Seagate freeagent goflex מפורמט ככול הניראה בNTFS.
טלווזיה: Pansonic 42 D25 כניסה הUSB תומכת DIVX.
העברתי 2 סרטים לכונן בפורט AVI כדי לראות בטלווזיה וכשחיברתי את הכונן לטלוויזיה זה לא נותן לי לפתוח ולגשת לכונן.
רשום בהתחלה לאיזה כמה שניות שהתקן הUSB זוהה אבל בפועל זה לא נותן לי לגשת לקבצים בכונן.
דרך אגב ניסיתי עם אותם הקבצים לחבר את הפאלפון לטלוויזיה עם כבל USB וזה רואה את הקבצים.

מה הבעיה ואיך לתקן ולעשות שיעבוד עם הטלוויזיה? כי רק בשביל זה קניתי אותו.
 

תחבר את הכונן למחשב, פרמט אותו שוב, תעביר את הקבצים לתיקיה ראשית ותבדוק.
 
עשיתי וחיברתי שוב וזה עדיין לא מראה לי...
מה שזה רושם זה feature not available, בכל האפשריות לא רק בסרטים אלא גם במוזיקה, תמונות וכו'...
אבל כל הקטע שבהתחלה כשמחברים זה רושם usb device detected.
 
הצלחתי להפעיל את הכונן על הטלוויזיה על ידי שינוי הפורמט של הכונן ל exFAT אבל הבעיה שעכשיו המחשב השני לא רואה את הכונן ולא נותן לגשת אליו.
המחשב השני הוא עם מערכת הפעלה XP והמחשב שכן רואה אותו זה מערכת WIN7.
איך אני יכול לעשות ששני המחשבים יראו אותו בפורמט exFAT?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור