O oriel חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 12/10/08 #1 יש לי טלויזיה שהבאתי מארה"ב בשיטת שידור אמריקאי רציתי לדעת היכן ניתן למצוא ממיר pal 2 ntsc האם הממיר של יס יפתור לי את הבעיה
יש לי טלויזיה שהבאתי מארה"ב בשיטת שידור אמריקאי רציתי לדעת היכן ניתן למצוא ממיר pal 2 ntsc האם הממיר של יס יפתור לי את הבעיה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 12/10/08 #2 אם הטלוויזיה שלך תומכת בוידאו בתדר 50Hz, אז ממיר יס HD דרך יציאת HDMI יעבוד בסדר. לגבי ממיר PAL ל- NTSC, נסה בקרמר אלקטרוניקה.
אם הטלוויזיה שלך תומכת בוידאו בתדר 50Hz, אז ממיר יס HD דרך יציאת HDMI יעבוד בסדר. לגבי ממיר PAL ל- NTSC, נסה בקרמר אלקטרוניקה.
O oriel חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 12/10/08 #3 איך ניתן לבדוק זאת? האם מאחורי המכשיר זה יהיה רשום?
O oriel חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 12/10/08 #4 התקשרתי לקרמר אלקטרוניקה - זה לא מעשי - יש להם משהו מאוד יקר (10000 ש"ח) תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 12/10/08 #5 תבדוק גם הזמנה מחו"ל: http://www.cypuk.com/cyp_techpage.php?product=8&&parent=0 http://www.electrashop.com/convertersa.htm האם המסך עובד גם על 220V / 50Hz או רק על 110V / 60Hz ?
תבדוק גם הזמנה מחו"ל: http://www.cypuk.com/cyp_techpage.php?product=8&&parent=0 http://www.electrashop.com/convertersa.htm האם המסך עובד גם על 220V / 50Hz או רק על 110V / 60Hz ?