חיבור טלויזית NTSC

  • פותח הנושא פותח הנושא oriel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oriel

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי טלויזיה שהבאתי מארה"ב בשיטת שידור אמריקאי רציתי לדעת היכן ניתן למצוא
ממיר pal 2 ntsc האם הממיר של יס יפתור לי את הבעיה
 

אם הטלוויזיה שלך תומכת בוידאו בתדר 50Hz, אז ממיר יס HD דרך יציאת HDMI יעבוד בסדר.
לגבי ממיר PAL ל- NTSC, נסה בקרמר אלקטרוניקה.
 
איך ניתן לבדוק זאת? האם מאחורי המכשיר זה יהיה רשום?
 
התקשרתי לקרמר אלקטרוניקה - זה לא מעשי - יש להם משהו מאוד יקר (10000 ש"ח)

תודה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור