ד דוריתכהן חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 16/5/11 #1 יש לי כאמור טלויזיה סמסונג- נאמר לי שאני יכולה לחבר למחשב ע"י חיבור vga מהמסך למחשב התוצאה אין קליטת אותות. את הפלייסטייסן אין בעיה לקלוט בכבל אחר. איך אני יכולה לכוונן את הטלוזיה? תודה.
יש לי כאמור טלויזיה סמסונג- נאמר לי שאני יכולה לחבר למחשב ע"י חיבור vga מהמסך למחשב התוצאה אין קליטת אותות. את הפלייסטייסן אין בעיה לקלוט בכבל אחר. איך אני יכולה לכוונן את הטלוזיה? תודה.
jexy עוסק בתחום הודעות 869 מעורבות 1 נקודות 16 16/5/11 #3 תגדיר את הרזולוציה שמתאימה למסך שלך לפי הדגם. תתחיל מ1024X768 תדר 60 הרץ ותעלה