ר רוני חבר אתר הודעות 28 מעורבות 0 נקודות 0 26/4/09 #1 שלום. אני מבקש לדעת כיצד אפשר לחבר טלויזיה מדגם של פיליפס 32" , 5403D למחשב כאשר למסך זה אין יציאת VGA. תודה.
שלום. אני מבקש לדעת כיצד אפשר לחבר טלויזיה מדגם של פיליפס 32" , 5403D למחשב כאשר למסך זה אין יציאת VGA. תודה.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 26/4/09 #2 אתה מתכוון אולי שלמסך פיליפס אין כניסת VGA האופציות הן לרכוש ממיר VGA אל HDMI או מתאם USB ל- HDMI
ר רוני חבר אתר הודעות 28 מעורבות 0 נקודות 0 27/4/09 #3 יציאת DVI במחשב בסדר, ננחי כי יש יציאת DVI במחשב , האם אפשר לחבר כבל DVI מהמחשב ליציאת HDMI בטלויזיה ?
יציאת DVI במחשב בסדר, ננחי כי יש יציאת DVI במחשב , האם אפשר לחבר כבל DVI מהמחשב ליציאת HDMI בטלויזיה ?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 27/4/09 #4 בהחלט, עם כבל DVI - HDMI או מתאם.
ר רוני חבר אתר הודעות 28 מעורבות 0 נקודות 0 27/4/09 #5 שאלה נוספת מה לגבי חיבור מהמחשב (VGA ) ל--S-VIDEO במסך ע"פ המצ"ב? http://reltronics.shopy.co.il/products/109976 בנוסף, ראיתי שישנם ממירים אקטיביים מ-VGA ל-DVI , האם ממיר זה יעזור לחיבור כבל מיציאה DVI ל-HDMI בטלויזיה ? תודה.
שאלה נוספת מה לגבי חיבור מהמחשב (VGA ) ל--S-VIDEO במסך ע"פ המצ"ב? http://reltronics.shopy.co.il/products/109976 בנוסף, ראיתי שישנם ממירים אקטיביים מ-VGA ל-DVI , האם ממיר זה יעזור לחיבור כבל מיציאה DVI ל-HDMI בטלויזיה ? תודה.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 27/4/09 #6 לא מומלץ להמיר ל- S-VIDEO, האות הרבה פחות איכותי. לגבי ממיר VGA ל- DVI, צריך לוודא שהוא מוציא אות DVI-D על מנת שהמסך יזהה אותו.
לא מומלץ להמיר ל- S-VIDEO, האות הרבה פחות איכותי. לגבי ממיר VGA ל- DVI, צריך לוודא שהוא מוציא אות DVI-D על מנת שהמסך יזהה אותו.
ר רוני חבר אתר הודעות 28 מעורבות 0 נקודות 0 27/4/09 #7 חיבור DVI ל-HDMI טוב, אני מחבר ממחשב הנייד ( יציאת DVI) ל-LCD- יציאת HDMI בכוונתי לצפות בסרטים דרך האינטרנט ב-SRTEAMING האם יש הבדלי איכויות בין כבלים , למשל MONSTER CABLE שעולה 300 שקל לכבל פשוט שעולה 50 שקל?
חיבור DVI ל-HDMI טוב, אני מחבר ממחשב הנייד ( יציאת DVI) ל-LCD- יציאת HDMI בכוונתי לצפות בסרטים דרך האינטרנט ב-SRTEAMING האם יש הבדלי איכויות בין כבלים , למשל MONSTER CABLE שעולה 300 שקל לכבל פשוט שעולה 50 שקל?