חיבור טלויזיה למחשב באמצעות כבל HDMI

  • פותח הנושא פותח הנושא shaharhaviv
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shaharhaviv

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

קניתי טלויזיה sony bravia KDL32P3000 ואני מנסה לחבר אותה למחשב.

בהתחלה הוא עשה את הצליל הזה כשמחברים משהו, אבל לא עשה שום דבר נוסף.
לאחר restart הופיע לי ב device manager תחת display adapters סעיף חדש ובו כתוב unknown device.
גם ב display setting הופיעו לי 2 המסכים, אך לצערי אין עדיין תמונה בטלויזיה.

זה נראה כאילו המחשב זיהה שחיברו לו משהו, אבל לא קלט שזו טלויזיה.
למרות ניסיונותי הנואשים, לא הצלחתי למצוא driver לדגם זה של הטלויזיה (אני לא באמת יודע אם יש ואם באמת צריך).
אני משתמש בכרטיס מסך NVIDIA GForce 7300 GT.

מה אפשר לעשות? יש למישהו רעיונות?

תודה.
 

אני לא מבין - איזה כבל אתה משתמש לחיבור ה HDMI (לכרטיס שלך יש יציאת HDMI? )
כמו כן אתה במסך אתה איזה INPUT אתה בוחר?
 
קניתי כבל HDMI DVID אז אני מחבר את ה HDMI לטלויזיה ואת הצד השני (DVI) לכרטיס המסך במחשב שלי.

לא כל כך הבנתי את השאלה, אני מניח שהתכוונת למה אני בוחר בטלויזיה, אז יש לה בחירה של computer אז אני פשוט בוחר בה, אבל לא רואים שם כלום. למרות ניסיונותיה הרבים בחרתי גם בכל ששת אופציות ה AV שלו ועדיין לא מצאתי את המחשב שלי שם.
אני פחות חושב שזו הטלויזיה, אני יותר בכיוון של משהו חסר לי במחשב כי כמו שכבר כתבתי, כאשר אני מחבר את הכבל למחשב הוא מזהה אותו כ display adapter אבל לא יודע מה זה ורושם unknown device
 
עדכנת דרייברים אחרונים של כרטיס מסך ?
 

כן, התקנתי את הדרייבר הכי חדש מהאתר של NVIDIA וזה עדיין לא עזר.
 
יש בהגדרות NVIDIA תצוגת שני מסכים, בדקת שם? האם שינית הגדרות רזולוציה עבור המסך המחובר?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור