חיבור טלוזיה טלוזיה לממיר בכבל סקארט

  • פותח הנושא פותח הנושא ASAFF
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ASAFF

אוהב את התחום
הודעות
121
מעורבות
0
נקודות
0
העיימתי במדיריך הנ"ל

http://www.dtown.co.il/index.php?news=143

לפי מיטב הבנתי קבל סקארט הוא האיכותי ביותר ומעביר גם אודיו וודיאו ,אני מקווה שען כאן אני מדייק

הממיר שלי פותח בכבל סקארט אבל הטלוזיה גם הטושיבה וגם הסמסונג אין חיבור לסקארט

עכשיו עם אני קונה את הקבל עם יציאה של סקארט לממיר וכבל S-VIDEO -RGB

זה גם יעביר לי אודיו וודיאו וזה לא יפגום באיכות ?

אני מעונייםן לחבר בכבל הנל על מנת לקבל איכות מרבית של הטלוזיה והגדרות לא משתנות

תודה מראש למגיבים

אשמח גם לדעת של איזה חברה ממולץ לקנות את הכבל
 

נערך לאחרונה ב:
כבל סקארט אל S-VIDEO מעביר רק וידאו.
את האודיו תעביר בנפרד.
 
כבר שהוא מצד אחר סקארט ומצד שני חיבור אחר משנה את האיכות ?
של התמונה

אפשרHDMI אפשר לחבר רק ממיר HD נכון
 
יש היום נגני DVD רגילים עם יציאת HDMI
יש מחשבים עם יציאת HDMI
כמו כן יש רסיברים שמאפשרים המרת אות וידאו ל HDMI (אני אישית לא חושב שרסיבר במחיר מתחת ל 10K עושה עבודה ברמה מיקצועית ומעדיף לחבר חיבור רגיל למסך)ׁׂ- כמובן שיש ממירי אות רצינייים ל HDMI
 

עם אני רוצה לחבר ממיר רגיל

שיש לממיר חיבור סקארט אבל בטללוזיה אין חיבור כזה

איזה כבל אני צריך ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור