M moshe חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 12/12/07 #1 ערב טוב לפורום מבקש עזרה אם אפשר לחבר לפזמה של פנאסוניק g9 את הוידאו יש רק 2 חיבורים 1 תפוס עי הממיר svideo 2 תפוס עי dvd לחיבור קומפוננט כמו כן יש חיבור עתידי ל hdmi תקע לחיבור מחשב בברכה משה נערך לאחרונה ב: 12/12/07
ערב טוב לפורום מבקש עזרה אם אפשר לחבר לפזמה של פנאסוניק g9 את הוידאו יש רק 2 חיבורים 1 תפוס עי הממיר svideo 2 תפוס עי dvd לחיבור קומפוננט כמו כן יש חיבור עתידי ל hdmi תקע לחיבור מחשב בברכה משה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 12/12/07 #2 אתה מדבר על חיבור מכשיר וידאו טייפ ? האם יש לך כניסת Composite פנויה במסך? (בננה צהובה)