חיבור ה-DVD דרך כבל HDMI

  • פותח הנושא פותח הנושא mottibar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mottibar

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

יש לי DVD פיוניר 410S חדש והוא מחובר ל LCD דרך HDMI וקומפוננט לחילופין, בעת השידור ע"י HDMI התמונה משודרת באיכות שנראית פחות טובה לכאורה, התמונה שחורה יותר ולא ברורה , יש למישהו מושג איך אני מכוון, אם ניתן, את התמונה בחיבור HDMI ????

תודה מראש
 

תבדוק איזו רזולוציה מוגדרת לך דרך HDMI
 
תודה ליאור,

מכיוון שאיני ליד המכשיר האם תוכל להמליץ על רזולוציה שאמורה להיות הטובה ביותר ??
 
זה תלוי מה דגם המסך שלך.
תבדוק עם ערכי הרזולוציה השונים ותראה מה השינוי שזה עושה אצלך.
 

הטלויזיה שלי היא KTV האם לבדוק את הרזולוציה של המסך ?
ב DVD יש אפשרות לשנות את הרזולוציה האם לבדוק גם בו ?
 
תבחר 720P או 1080P ב- DVD ותבדוק מה נראה טוב יותר.
 
ליאור שלום,

תודה רבה, ניסיתי אתמול בערב הגדרתי 1080P וקיבלתי תמונה טובה מאוד עם צבעים חיים וחדים,
בנוסף הגדרתי מחדש את פונקציית הצבע ב-DVD ל- FULL RGB .
שוב תודה רבה לך
 

יופי, מעולה (Y)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור