חיבור המסך לממיר

  • פותח הנושא פותח הנושא ג.ל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ג.ל

אוהב את התחום
הודעות
155
מעורבות
0
נקודות
0
הלן חברים

שאלה לגבי חיבור המסך לממיר , יש לי ממיר הוט מג'יק HD והוא מחובר למסך באמצעות כבל HDMI

(כבל של HAMA PLATINUM 1440P ) ולפעמים כאשר מדליקים את המסך והממיר

(לא משנה מה קודם ) יש רק קול ללא תמונה , וגם הממיר והטלוויזיה דלוקים .

המקרה חוזר מדי פעם לא תמיד וכאשר מכבים את המסך ומדליקים שוב אז התמונה חוזרת

( דרך אגב לא ניסיתי לכבות את הממיר ולהדליק בחזרה , רק את המסך עצמו ) , מה זה אומר ?

בנוסף לכבל יש חיבור של מסנן FERRIT FILTER זה קשור ?
 

איזה מסך זה? תנסה באמת גם לכבות ולהדליק את הממיר, יותר בריא מאשר לכבות את המסך.
 
איזה מסך זה? תנסה באמת גם לכבות ולהדליק את הממיר, יותר בריא מאשר לכבות את המסך.


המסך של שארפ 32' (דגם 32 D44E ) יכול להיות שזה במסך או בכבל בחיבור עם הכבל ?
 
יכול להיות שמדובר בענין תקשורת בין שני המכשירים, שווה לבדוק גם עם כבל אחר.
 

יכול להיות שמדובר בענין תקשורת בין שני המכשירים, שווה לבדוק גם עם כבל אחר.


אני אנסה כיבוי והדלקה עם הממיר , ובנוסף יש לי עוד כבל אני החליף איתו ויבדוק ,

תודה על התשובה הזריזה .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור