חיבור המחשב למסך

  • פותח הנושא פותח הנושא AA71
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

AA71

חבר אתר
הודעות
48
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי במחשב יציאות VGA או DVI
האם יש הבדל אם אני מחבר במסך לחיבור ה VGA או HDMI
ואם כן מה ההבדלים ?
תודה
 

קראתי תודה
אך השאלה שלי קצת יותר ספיציפית .
האם יש הבדל אם אני מוציא מהמחשב VGA ןמחבר למסך VGA
או מוציא מהמסך DVI ומחבר ל HDMI
אני צריך להציג תמונות בלבד באיכות טובה וברזולוציה נכונה .
תודה רבה
 
בעיקרון, האיכות אמרוה להיות דומה מאוד.
זה תלוי גם בתמיכה של המסך ב-NR, עדיף לחבר דרך הכניסה (VGA או HDMI) שתומכת ב- NR.
 

איך אני יכול לדעת אם הכניסה הקידמית HDMI
תומכת במה שציינת NR
תודה רבה
 
קשה לדעת משום שהיצרנים לא תמיד מציינים עובדה זו.
אפשר לתת את שם דגם המסך ואולי מישהו מחברי הפורום יודע לגביו.
צריך פשוט לנסות ואם הטקסט שמופיע חד וברור ושולחן העבודה מופיע במלואו, ללא חיתוכים או חריגה מגבול המסך אז סימן שיש NR
 
במקרה אם ידוע לך אשמח לדעת
מדובר ב " PV 700 50
 

במקרה שלה, ה-NR הוא דרך VGA, אבל גם דרך HDMI רואים חד למדי כאשר המחשב מוגדר לרזולוציית 1366X768.
 
ליאור תודה רבה
תמיד אתה משכיל אותי עונה במהרה ובמקצועיות .
 
בשמחה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור