חיבור המחשב לטלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא tal111
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tal111

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם

יש לי טלויזיה TOSHIBA 32AV550, בכרטיס מסך יש לי חיבור וידיאוRCA ,
VGA ו DVI.

החיבור DVI כבר מחובר למסך מחשב.
איזה חיבור מומלץ לי לחבר את הטלויזיה?

תודה רבה
 

למסך מחשב אין VGA ?שתחבר VGA למחשב ו-DVI TO HDMI לטלויזיה
איזה כרטיס מסך יש לך?אולי הוא מסוגל לתת סאונד
 
כמה עולה בדר"כ כבל 3 מטר של DVI TO HDMI ?
הלכתי לאיזה חנות ואמרו לי 100 שקל
 

ישש ב100 ויש ב700
 
הכרטיס שלי הוא NVIDIA FX5200 יש לי חיבור VGA DVI ו RCA צהוב.
אמרו לי שאם המחשב שלי לא ישדר ב HD אין טעם בלקנות כבל DVI ל HDMI.
מישהו יכול לעשות לי קצת סדר בדברים?
אני רוצה לחבר את המחשב לטלויזיה ולראות סרטים באיכות הכי טובה בהתאם ליכולות של הכ.מסך והטלויזיה שלי.
איך אני יכול לחבר את המחשב לטלויזיה בצורה האידיאלית?

תודה
 
לפני שאתה קונה כבל כדאי לך לבדוק אם הטלויזיה שלך תומכת בNative Rate דרך אחת כניסות הHDMI. כדאי לך גם לבדוק בחוברת ההדרכה אם יש כניסה מסוימת שמומלץ לחבר דרכה את המחשב.
 

יש NATIVE והאופציה הזאת תתאפשר כאשר יחובר כבל HDMI לטלויזיה :) .

השאלה שלי היא האם שווה לי לחבר את המחשב ב DVI ל HDMI ? האם אראה באיכות טובה?
בחוברת הם ממליצים לחבר או עם HDMI או עם RGB אנאלוגי של 15 פינים
 
הRGB הזה הוא במילים פשוטות VGA.
מכיוון שהHDMI הוא מחבר דיגיטלי תיאורטית הוא אמור לתת תמונה יותר חדה או חלוקת פיקסלים יותר מדויקת. בשטח זה נכון בחלק מהמקרים אבל בטלויזיות מסוימות קשה לראות הבדל ביחס לVGA.
הסיבה ששאלתי על חוברת ההדרכה היא כי טלויזיות מסוימות מעבר לתמיכה בNR שקשור למיקום התמונה לא יודעות לקרוא בצורה נכונה את הצבעים שמגיעים מכרטיס המסך ומתקבלת תמונה חדה אך בעלת צבעים "מוזרים". בדרך כלל כשלא מצויין לחבר/לא לחבר מחשב לכניסה מסוימת הבעיה לא קיימת.
 
טוב אז ככה... חיברתי את המחשב לטלויזיה באמצעות VGA, התמונה שאני מקבל לא רעה בכלל ומספקת אותי בשלב זה.
הבעיה היחידה שלי היא שהתמונה מתוחה, בטלויזיה יש לי 2 אפשרויות: PC WIDE או PC NORMAL.
PC NORMAL מקצר לי את התמונה בצדדים ומציג לי תמונה אמיתית, אבל ככה בעצם הוא לא מנצל את כל הגודל של המסך.
וב PC WIDE התמונה נמתחת.
יש אפשרות שהתמונה לא תמרח?
תודה
 

סביר להניח שהרזולוציה שהגדרת היא ביחס רוחב-גובה 4:3 כמו למשל 1024X768. נסה לבחור ב1360X768 שהיא רזולוציה ביחס 16:9.
 
שאני בוחר 1360X768, הרזולוציה לא משתנה. כאילו זה נעול על הרצולוציה הנוכחית 1280X1024 .
יש משהו שאפשר לעשות?

תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור