חיבור דרך מחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא oranimamir
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oranimamir

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
אז אחרי מחקר שעשיתי באתר אני מבין שתכלס בפלסמה רואים יותר טוב אבל משום מה אנשים אוהבים לד כנראה שזה יותר in היום.

השאלה שלי היא כזו - אם את כל הסרטים אני רואה דרך מחשב - האם עדיין עדיף לי פלסמה מבחינת איכות התמונה?

ואגב איזה יתרונות אמיתיים יש ללד על פלסמה??

תודה רבה!!!

אמיר
 

אופי המסך הכללי רלוונטי לכל מקור וידאו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור