LCD או פלזמה חיבור דסקאונקי לטלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא uzon44
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

uzon44

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי סמסונג 50 פלסמה ו LCD 37 האם אפשר לחבר דסקונקי ולראות סרטים לאחת מהן... יש להן כניסות HDMI \DVI \ COMPONENT \ PC ואיזה כבל צריך ?? סליחה על הבורות ותודה מראש
 

נכון להיום, רק טלויזיות של LG מאפשרות להקרין סרטים דרך DISK ON KEY USB.
אם זכור לי נכון, גם הסדרה החדשה של סמסונג אמורה לעשות זאת, רק שהיא עדיין לא הושקה כאן רשמית.

במקרה שלך, את הדיסק און קי תוכל לחבר אל מחשב או סטרימר ואותם לחבר לטלויזיה...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור