R r_israeli חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 27/12/08 #1 שאלה קנית מסך פנסוניק 32 חיברתי את המחשב למסך והכתב אינו ברור כלל ואני לא מצליח לסדר את זה אפשר לקבל עזרה ברשותי כבל DVI ל HDMI וכרטיס מסך GFORCE 8500 GT
שאלה קנית מסך פנסוניק 32 חיברתי את המחשב למסך והכתב אינו ברור כלל ואני לא מצליח לסדר את זה אפשר לקבל עזרה ברשותי כבל DVI ל HDMI וכרטיס מסך GFORCE 8500 GT
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 27/12/08 #2 איזו רזולוציה הגדרת במחשב, באיזה דגם LCD פנסוניק מדובר?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 27/12/08 #5 תבדוק, כשאתה במצב 16:9 בטלויזיה, האם יש לך אפשרות Over Scan בתפריט SETUP. אם כן, תעשה לה DISABLE.
R r_israeli חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 28/12/08 #6 ליאור אתה יכול להגיד לי בבקשה בדיוק היכן נמצאת הפונקציה הזאת אני פשוט לא מוצא אותה ועם אין לי אותה מה לעשות ?
ליאור אתה יכול להגיד לי בבקשה בדיוק היכן נמצאת הפונקציה הזאת אני פשוט לא מוצא אותה ועם אין לי אותה מה לעשות ?
R r_israeli חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 29/12/08 #7 ליאור אתה יכול להגיד לי בבקשה איפה נמצאת הפונקציה הזאת תודה ?