חיבור בין LCD למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא r_israeli
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

r_israeli

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שאלה קנית מסך פנסוניק 32 חיברתי את המחשב למסך והכתב אינו ברור כלל ואני לא מצליח לסדר את זה אפשר לקבל עזרה
ברשותי כבל DVI ל HDMI וכרטיס מסך GFORCE 8500 GT
 

איזו רזולוציה הגדרת במחשב, באיזה דגם LCD פנסוניק מדובר?
 
במחשב הגדרתי 1366X 768 הדגם TX-32LE80X
 
שלום ליאור לא חזרת אלי עם תשובה
 

תבדוק, כשאתה במצב 16:9 בטלויזיה, האם יש לך אפשרות Over Scan בתפריט SETUP.
אם כן, תעשה לה DISABLE.
 
ליאור אתה יכול להגיד לי בבקשה בדיוק היכן נמצאת הפונקציה הזאת אני פשוט לא מוצא אותה ועם אין לי אותה מה לעשות ?
 
ליאור אתה יכול להגיד לי בבקשה איפה נמצאת הפונקציה הזאת תודה ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור