שלום,
יש לי אייפוד דור 6 שאני מעוניין לחבר למגבר אנלוגי דרך ממיר DAC. מחיפוש באינטרנט אני מוצא מוצרים המיועדים לאייפוד מהדורות הישנים יותר (לחריץ 30 פינים). חיפוש פה בפורום העלה רק נושאים ישנים. אשמח לדעת מוצרים (ממיר DAC / תחנת עגינה) שיאפשרו לי לחבר את האייפוד למגבר אנלוגי בצורה הטובה היותר. כרגע האפשרות היחידה שאני רואה היא דרך החיבור של האוזניות.
תודה מראש.
יש לי אייפוד דור 6 שאני מעוניין לחבר למגבר אנלוגי דרך ממיר DAC. מחיפוש באינטרנט אני מוצא מוצרים המיועדים לאייפוד מהדורות הישנים יותר (לחריץ 30 פינים). חיפוש פה בפורום העלה רק נושאים ישנים. אשמח לדעת מוצרים (ממיר DAC / תחנת עגינה) שיאפשרו לי לחבר את האייפוד למגבר אנלוגי בצורה הטובה היותר. כרגע האפשרות היחידה שאני רואה היא דרך החיבור של האוזניות.
תודה מראש.