חיבור אייפוד לDAC דרך USB?

  • פותח הנושא פותח הנושא ששון
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ששון

אוהב את התחום
הודעות
58
מעורבות
2
נקודות
8
שלום,
יש לי אייפוד דור 6 שאני מעוניין לחבר למגבר אנלוגי דרך ממיר DAC. מחיפוש באינטרנט אני מוצא מוצרים המיועדים לאייפוד מהדורות הישנים יותר (לחריץ 30 פינים). חיפוש פה בפורום העלה רק נושאים ישנים. אשמח לדעת מוצרים (ממיר DAC / תחנת עגינה) שיאפשרו לי לחבר את האייפוד למגבר אנלוגי בצורה הטובה היותר. כרגע האפשרות היחידה שאני רואה היא דרך החיבור של האוזניות.
תודה מראש.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור