חיבור אופטימלי של ממיר יס לפלזמה פנסוניק PR10


ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,861
מעורבות
993
נקודות
113
שלום,

לאחר עיון בהרבה שרשורים, הבנתי שהחיבור האופטימלי במקרה של ממיר יס (דגם 3100SV ) הוא חיבור SCART שמעביר RGB לטרנסקודר ומשם לכניסת קומפוננט במסך (כאשר אין למסך כניסת SCART ).

אבל ראיתי גם תגובות שציינו שלא ניכר הבדל נראה לעין בין החיבור הנ"ל לבין חיבור S-VIDEO ולעיתים אפילו חמור מכך - התמונה דרך הטרנסקודר הייתה חדה מדי והעבירה לצופה את כל הפגמים שבשידור.

איך אני יכול לדעת מה עדיף במקרה שלי? לא הייתי רוצה לרכוש טרנסקודר ולהתבאס ....

האם מישהו יכול לדווח על ניסיון בנושא?

תודה
ארז
 

חוששני שזה גם ענין של טעם אישי... יש כאלו שיאהבו תמונה חלקה יותר על חשבון פרטים (אפילו קומפוזיט) ואחרים יעדיפו לראות יותר פרטים, גם אם לא כולם משובבי נפש...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור